O aplicație mobilă utilă poate fi un adevărat succes, atunci când este promovată corect. Iată 5 dintre cei mai importanți pași, care asigură un impact fenomenal al aplicației tale mobile!
- Promovează aplicația pe website-ul personal și trimite newsletter-uri
Atunci când dorești ca aplicația ta să fie vizibilă și să capete popularitate, primul pas este să o promovezi pe website-ul personal. Dacă ai un website personal, profită de ocazie și anunță-i pe vizitatorii paginii tale de existența aplicației. În acest fel, descărcarea ei poate fi la numai un click distanță.
Newsletter-urile pot include un link pentru descărcarea directă a aplicației tale.
- Feedback de la bloggeri specializați
O modalitate excelentă de promovare, deoarece bloggerii specializați sunt trendsetteri. Prin recenziile lor, pot determina o mulțime de oameni să încerce o anumită aplicație. Feedback-ul lor oferă un plus de credibilitate.
- Apelează la codurile QR
Codurile QR sunt foarte utile și practice. Ele pot fi amplasate aproape oriunde (în email, pe cartea de vizită, în newsletter, pe website-ul personal sau pe conturile de socializare). Marele avantaj este acela că oferă acces direct la descărcarea aplicației.
- Promovează aplicația în rețelele sociale
Reclamele de pe rețelele sociale sunt foarte utile, deoarece acestea au o targetare eficientă, permițând publicului țintă să ajungă la această aplicație.
- Platforma Google Adwords
Această platformă permite, de curând, crearea campaniilor speciale pentru aplicații mobile.
- Platforma YouTube
Promovarea aplicației o poți face prin crearea de reclame sau prin adăugarea unui video, în care descrii aplicația și o promovezi. O reclamă pe Youtube are costuri relativ reduse, în comparație cu promovarea TV sau offline. Mai mult, cei interesați vor urmări reclama în întregime, și astfel cresc șansele de descărcare ale aplicației.
În funcție de preferințe și buget, îți poți construi propria campanie de promovare a aplicației mobile. Aceste exemple sunt doar câteva dintre opțiunile la care poți apela pentru ca aplicația ta să aibă succes. Tu pe care le folosești?